SZKOLENIE PSYCHOLOGIA I TECHNIKI SPRZEDAŻY (14.06.2016 r.)
użytkownik : admin
dnia : 2016-05-19 09:28
Szanowni Państwo!
Mamy przyjemność zaprosić Państwa na szkolenie pt.:

Psychologia i Techniki Sprzedaży


Ideą warsztatu Psychologia i Techniki sprzedaży nie jest jedynie wyposażenie uczestników w kilka prostych technik, lecz nauczenie kluczowych narzędzi i zachowań, jakimi warto, aby posługiwał się doradca klienta w XXI wieku, niezależnie od branży, którą reprezentuje.

Moduł 1. Wprowadzenie
1.Powitanie i przedstawienie się trenera
2.Cele szkolenia i korzyści z udziału w nim
3.Program szkolenia
4.Kontrakt szkoleniowy
5.Zapoznanie grupy i wstępna integracja

Moduł 2. Psychologiczne i kulturowe podstawy zachowań klientów w procesie nowoczesnej sprzedaży
1.Zjawisko atrybucji w służbie ego a podejmowanie przez klientów decyzji zakupowych
2.Atrybucja wewnętrzna i zewnętrzna

Moduł 3. Osobowość klienta a skuteczne otwarcie rozmowy i zbudowanie relacji
1.Poznanie rozmówcy i zaangażowanie go w rozmowę – Pięcioczynnikowy model osobowości a efektywne zachowania sprzedawcy
2.Rozpoznawanie typów klientów
3.Metody zagajenia (otwarcia rozmowy) w kontekście różnych typów klientów

Moduł 4. Sprzedaż doradcza jako technika pracy oraz postawa
1.Czym jest sprzedaż doradcza oraz dlaczego warto odejść od tradycyjnej sprzedaży transakcyjnej?
2.Pytania sytuacyjne
3.Pytania problemowe
4.Pytania implikacyjne
5.Pytania naprowadzające

Moduł 5. Pytania jako narzędzie budowania relacji oraz metody na radzenie sobie z zastrzeżeniami klientów
1.Rola intencji w zdobywaniu zaufania i budowania motywacji klienta do udzielania odpowiedzi
2.Konwersja stwierdzeń na pytania
3.Pytania argumentacyjne i projekcyjne
4.Pytania pogłębiające
5.Model 5U – kluczowe zasady w przełamywania zastrzeżeń
6.Wymówka a realny powód odmowy bądź wahania – jak je rozpoznać i sobie z nimi radzić?

Moduł 6. Zakończenie szkolenia
1.Powtórzenie najważniejszych treści szkoleniowych.
2.Ewaluacja szkolenia.
WYKŁAD POPROWADZI
DANIEL KOWALSKI
Trener specjalizujący się w szkoleniach oraz budowaniu procesów doradczo-rozwojowych z zakresu sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej, komunikacji interpersonalnej, wywierania wpływu społecznego oraz szeroko pojętego HR. Absolwent Akademii Trenerów Biznesu Grupy SET, Szkoły Trenerów Biznesu Moderator oraz Kursu Trener Konsultant Partnerem dla biznesu House of Skills. Pracował jako menadżer, trener biznesu oraz jako specjalista ds. HRM w uznanej firmie z branży finansowej o zasięgu światowym. Prowadzi autorskie projekty w ramach działalności szkoleniowo-doradczej. Współpracuje przy sprzedaży, projektowaniu oraz realizacji wielkoskalowych procesów rozwojowych z największymi firmami szkoleniowymi w Polsce. Inicjuje i prowadzi projekty szkoleniowe nakierowane na zwiększenie wyników sprzedaży i podniesienie jakości obsługi klienta. Prowadzi zajęcia dla trenerów i konsultantów biznesu w Akademii Trenerów Biznesu Grupy SET. Autor artykułów o tematyce HR-owej i szkoleniowej oraz biznesowej na łamach miesięcznika Personel i Zarządzanie. Trener, Konsultant i Coach Biznesu, od 2010 roku właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Progress Partner.

Każdy uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe oraz zaświadczenie o udziale w szkoleniu.
Zapewniamy serwis kawowy i lunch.

Termin: 14 czerwca 2016 r. godz. 9.00 – 15.00
                                                                
Miejsce: Regionalna Izba Gospodarcza w Kutnie
              Kutno, ul. Wyszyńskiego 11, Sala Konferencyjna


Koszt:    Firmy członkowskie – 180 zł/os
             Firmy nieczłonkowskie – 230 zł/os

W przypadku uczestnictwa więcej niż jednej osoby z danej firmy udzielamy  10 % rabatu!
W przypadku zainteresowania prosimy o wypełnienie załączonego Formularza Zgłoszeniowego i przesłanie go do Biura Izby faksem lub e-mailem
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 9 czerwca 2016 roku.

Formularz zgłoszeniowy do pobrania:
Formularz

Wszelkich informacji udzielają:
Wiesław Antoniak – Dyrektor Biura RIG w Kutnie;
Małgorzata Martofel – Pracownik biurowy

Tel.: ( 024) 355-90-09
Fax.: (024) 355-80-08
ZAPRASZAMY



czytane : 245 razy

[ powrót]